Hej alle
Havde min "store" BMW til reparation hos Schmiedmann i Greve sidste år grundet starter problemer.
Hos Scmeidmann valgte man at "udskifte" starteren og da man ikke kunne få en uoriginal måtte ny købes hos BMW og regningen lød da også på små 4000 kr.
Efter kort tid var den gal igen med starteren hvorfor jeg kontaktede Schmiedmann og ville vide om de nu også havde skiftet strarter eller der var sket en fejl, Uha da slevfølgelig havde de da skiftet starter og ellers ville de slet ikke tale med mig.
Da bilen forsat driller bliver den kørt til autoriseret BMW værksted og her skifter de Neutralkontakt i gearkassen foruden nogle andre småting, nu en regning på godt 13000.
Samtidig kontrollerede de starteren og skrev en erklæring med billededokumentation på at starteren IKKE var skiftet.
Jeg kontakter nu FDM for at få deres vurdereing og de har bilen inde til syn for starteren og kommer også frem til den konklusion at starteren IKKE er skiftet, derfor beder jeg dem om at overveje en politisanmeldelse af Scmiedmann for bedrageri.
Under hele forløbet er Scmeidmann blevet kopieret på diverse breve, samtidig blev sendt et brev til Direktøren for Schmeidmann, firmaet har dog valgt ikke at reagere på disse breve.
Så mens jeg afventer at FDM (de sadler ikke så hurtigt og rider heller ikke samme dag) reagerer så pas på Scmeidmann i Greve og sikkert også andre steder i landet.
Lars