Forfatter Emne: Pas på Schmiedmann i Greve  (Læst 6162 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
Pas på Schmiedmann i Greve
« Dato: Marts 27, 2009, 09:21:57 am »
Hej alle

Havde min "store" BMW til reparation hos Schmiedmann i Greve sidste år grundet starter problemer.
Hos Scmeidmann valgte man at "udskifte" starteren og da man ikke kunne få en uoriginal måtte ny købes hos BMW og regningen lød da også på små 4000 kr.

Efter kort tid var den gal igen med starteren hvorfor jeg kontaktede Schmiedmann og ville vide om de nu også havde skiftet strarter eller der var sket en fejl, Uha da slevfølgelig havde de da skiftet starter og ellers ville de slet ikke tale med mig.
Da bilen forsat driller bliver den kørt til autoriseret BMW værksted og her skifter de Neutralkontakt i gearkassen foruden nogle andre småting, nu en regning på godt 13000.
Samtidig kontrollerede de starteren og skrev en erklæring med billededokumentation på at starteren IKKE var skiftet.

Jeg kontakter nu FDM for at få deres vurdereing og de har bilen inde til syn for starteren og kommer også frem til den konklusion at starteren IKKE er skiftet, derfor beder jeg dem om at overveje en politisanmeldelse af Scmiedmann for bedrageri.

Under hele forløbet er Scmeidmann blevet kopieret på diverse breve, samtidig blev sendt et brev til Direktøren for Schmeidmann, firmaet har dog valgt ikke at reagere på disse breve.

Så mens jeg afventer at FDM (de sadler ikke så hurtigt og rider heller ikke samme dag) reagerer så pas på Scmeidmann i Greve og sikkert også andre steder i landet.

Lars

Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Pas på Schmiedmann i Greve
« Svar #1 Dato: Marts 27, 2009, 09:26:33 am »
FUK
Håber du får din ret!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Marts 27, 2009, 09:29:42 am »
Kort sagt:  :club:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Damage

• Gæst
« Svar #3 Dato: Marts 27, 2009, 11:17:45 am »
Bare vent...FDM skal nok tage fat!

Ellers ringer du til Schmiedmann og siger at FDM har samme opfattelse af sagen som dig og at du vil kontakte tv programmer som "klamphuggerne, basta, operation X, kontant osv...  :club: og så kan du jo spørge ham om hans forretning vil have det godt med det!  :twisted:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: Marts 27, 2009, 11:28:12 am »
Det var sq da en ærgelig oplevelse!!! Håber at det går i orden...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #5 Dato: Marts 27, 2009, 05:09:50 pm »
Bare vent...FDM skal nok tage fat!

Ellers ringer du til Schmiedmann og siger at FDM har samme opfattelse af sagen som dig og at du vil kontakte tv programmer som "klamphuggerne, basta, operation X, kontant osv...  :club: og så kan du jo spørge ham om hans forretning vil have det godt med det!  :twisted:
mediernes magt må man ikke undervudere :D
selv om de gir sig bør det komme frem til skræk og advarsel. :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #6 Dato: Marts 27, 2009, 08:34:11 pm »
@Lars, ellers har du nummeret til DK´s bedste aut. BMW værksted.  :blink:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

ottedk

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: Marts 27, 2009, 10:57:58 pm »
det er ikke den første historie på at schmiedmann, snyder deres kunder

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=471783

prøv at google.

og sjovt at se mange af deres bilen som sælges for 300.000 og har for mere end 200.000 kr ekstraudstyr !!!

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #8 Dato: Marts 28, 2009, 04:57:40 pm »
Kort sagt:  :club:

x2 ... Jeg ved hvad advokater mener om sådan nogle svindlere ... Citat: " .... Smader et par store ruder og en enkelt bil .... " ciatat slut  :?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #9 Dato: Marts 29, 2009, 10:01:17 pm »
har læst tråden, fuck hvor jeg gerne ville vide hvad ham jesper havde skrevet. de er helt oppe at køre pga. ham. :mrgreen:
lortefima :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr