Forfatter Emne: Lidt video fra Bella  (Læst 2341 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
Lidt video fra Bella
« Dato: Februar 17, 2009, 11:07:35 am »
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Lidt video fra Bella
« Svar #1 Dato: Februar 17, 2009, 12:38:44 pm »
Skrappe!
 :orkester:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

pingo

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Februar 18, 2009, 12:58:55 am »
Jeg så en af deres opvisninger, og det er da meget fedt at de kan lave wheelies osv, men jeg synes sgu ik det er noget særligt. Bevares, de kan noget jeg slet ikke kan, men så fedt synes jeg sgu heller ikke det er..

I det hele taget synes jeg at jeg, efter jeg har fået min drømmecykel(SVinet), at motorcykelmesser er blevet lidt kedelige.. Det er som om det er sjovest når man ikke har en MC og når man går og drømmer om en. Det er da meget fedt at se nogle ducatier og sådan noget, men det er jo kun danmark.. Det er ikke udlandet hvor alt det store og vilde sker..

Og det var så mit sure opstød om årets messe :p
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #3 Dato: Februar 18, 2009, 07:32:46 am »
Følger Pingo lidt her...

Det er fedt nok de kan rive den på hjulet. Men da jeg så dem i Herning, begynde de ca. på samme tid som der blev gjort opmærksom på de ville starte om 10 minutter... Og 10 minutter efter trillede de ud igen. Ved ikke hvordan det var i Bella og de andre gange i Herning, men jeg blev lidt tråt af at se to MC´er der kørte på baghjul i 10 minutter... Havde håbet på lidt mere at et "stunt show".

Der ud over forstår jeg stadig ikke at MC-messen snart er den eneste messe i Danmark hvor man stort set ikke kan fremtrylle en fribillet, til trods for medlemskab af både Bike og Dansk Touring Klub.  :innocent:

Bortset fra det var det en fin lille messe.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 18, 2009, 09:36:34 am »
kan huske nogle år tilbage hvor det var holdt i øksenhallerne at dengangs europa- eller verdens-mester i stunt + nogle andre tryllede lidt

de sagde også at et nyt mærke på market "hyosung" med deres comet vil sælge rigtig godt de næste år...
"hehe"

tro det var i 2003
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

pingo

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Februar 19, 2009, 12:43:45 am »
Følger Pingo lidt her...

Det er fedt nok de kan rive den på hjulet. Men da jeg så dem i Herning, begynde de ca. på samme tid som der blev gjort opmærksom på de ville starte om 10 minutter... Og 10 minutter efter trillede de ud igen. Ved ikke hvordan det var i Bella og de andre gange i Herning, men jeg blev lidt tråt af at se to MC´er der kørte på baghjul i 10 minutter... Havde håbet på lidt mere at et "stunt show".

Ja, jeg er helt enig.. De sku ha fået Chris Pfeiffer, som i øvrigt kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=SdloSrKafEw#hq (og ja, jeg ved at han er en af de bedste, og at banen er lidt større end den var i bella :) )
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Februar 19, 2009, 08:25:15 am »
jaja....men ham der er jo en af de bedste....og banen er meget større end den var i Bella  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #7 Dato: Februar 21, 2009, 04:21:20 pm »
han kan køre mc :respekt:
de fleste herinde ligner morfarkører efter at have set ham :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #8 Dato: Februar 21, 2009, 09:24:10 pm »
Tja... jeg var også lidt skuffet over deres stunt show. Bevares de kunne da meget jeg ikke kan, men var det nok til at ligefrem lave et show! Men jeg er måske også bare farvet at at sidst jeg så noget sådant, så var det Craig Jones, som smed rundt med en Buell og derefter hev en kæmpe harley street Bob på hjul mm.
Måske var det ganske rigtigt fordi banen var for lille, men hvorfor havde de så ikke  bare lavet den større, eller droppet det helt!
Desuden synes jeg ikke at scenen med musik fungerede særligt godt! De sidste par år, har scenen ligesom været centerpunkt for udstillingen. Med masser af sidde pladser omkring hvor man kunne sidde og få en øl eller andet.

kilosvin med div udstyr...