Forfatter Emne: kåbe  (Læst 2835 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mascan

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
kåbe
« Dato: Februar 20, 2009, 12:04:55 am »
Hej jeg skal ud og hente min første mc i morgen. En gul SV650S fra 2004, jeg kan tilsyneladende ikke få en original underkåbe i den farve. Men kender en autolakerer der godt vil hjælpe med at male. Har prøvet at læse lidt herinde og kan se der er mange der har skrevet ang. kåbe, men ved stadig ikke helt hvad jeg gør. Er ikke typen der kan lave ret meget selv på en mc endnu. Håber nogle af i erfarende kan hjælpe mig, kan se der er mange gule sv'er med fuldkåbe. På forhånd tak:)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: kåbe
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2009, 12:35:13 am »
Du spørger altså:

Hvor finder jeg en gul underkåbe til en K4?

eBay eller Suzukiforhandler (som også sælger originallakken du vil kunne give til en autolakør)

Hvordan sikrer jeg mig at det passer uden det store besvær?

Køb en TCP underkåbe (Det er den som suzukiforhandleren sælger som en "original" kåbe - selvom at det er TCP Aerodynamics som fremstiller dem)

Hvordan gøres det biligst?

eBay hvis du er heldig - ellers hent den i Sverige, England eller Tyskland. Det er dyrest hos en dansk Suzukiforhandler.

Jeg har fjernet din afstemning - den gav ikke nogen mening!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

OBrian

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 18
    • www.2b5.dk
Re: kåbe
« Svar #2 Dato: Februar 25, 2009, 04:12:14 pm »
bare en tilføjelse. Du kan se deres udvalg her http://www.tcpsa.com/
Newbee riders should simply skip the Suzuki TL and go straight to the morgue.....

i'm a NERD!!!  So what. ;-)