Forfatter Emne: Ny udstødning  (Læst 5329 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ny udstødning
« Svar #15 Dato: December 16, 2008, 10:40:27 am »
Købte en Mivv GP carbon 3/4 system i denne sæson og den er bare RIGTIG lækker! Betalte 2300kr fragtet fra italien og til det kolde DK! Så det kan ikke gøres ret meget billigere samtidigt med at jeg kunne beholde den originale potte i HEL stand!

Det lyder som en RIGTIGT god handel!!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #16 Dato: December 16, 2008, 04:03:33 pm »
Købte en Mivv GP carbon 3/4 system i denne sæson og den er bare RIGTIG lækker! Betalte 2300kr fragtet fra italien og til det kolde DK! Så det kan ikke gøres ret meget billigere samtidigt med at jeg kunne beholde den originale potte i HEL stand!

Det lyder som en RIGTIGT god handel!!!!
Jeg var sku også lidt skeptisk indtil jeg stod med pakken på fragtens lager!

Kiggede lige, og han sælger dem sku stadig! Hvor er det vildt  :respekt:

http://shop.ebay.co.uk/merchant/mauro998
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #17 Dato: December 16, 2008, 05:06:28 pm »
Inden du handler en LEOVince skal du først høre hvordan den lyder.  :rolleyes:

Jeg vil klart ikke købe sådan en da deres lyd er meget høj i klangen og ikke så dyb og brølende som eks Yoshimura.

Et godt og billigt alternativ er MIVV som laver fede udstødninger med kanon lyd til rimelige penge.  :thumbsup:
Det med potter er nok lidt som religion, og fred være med det. Inden jeg bestemte mig satte vi tre kilosvin op ved siden af hinanden (se billede). En med Ixil, en med akrapovic og en med leo V. Helt ens maskiner ellers. Jeg valgte Leo Vince Titanium.
Der findes nturligvis mange andre mærker, men i den sammenligning var der ikke meget at betænke sig ved. De er lidt billigere end Akrapovic, og ingen kunne høre forskel.

De er forresten også lette at holde, de får en tur med klud og noget af det olie konen bruger til det rustfrie køleskab, et par gange i løbet af en sæson.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #18 Dato: December 16, 2008, 06:43:19 pm »
Godt jeg ikke var med ellers var du blevet nødt til at handle i USA..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #19 Dato: December 16, 2008, 09:31:38 pm »
Godt jeg ikke var med ellers var du blevet nødt til at handle i USA..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: ja føj da
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Ramsdahl

• Søndagskører
  • **
« Svar #20 Dato: Januar 05, 2009, 02:25:07 pm »
Endte med en Yoshimura RS-3 Slip-on, hentet hjem fra USA til en endelig pris på godt 2400 alt inklusive

http://www.youtube.com/watch?v=f07kZHNiJeo

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #21 Dato: Januar 05, 2009, 04:30:19 pm »
Alt for fed!  :respekt:

Men husk lige at hold øje med tændrørene, om den kommer til at køre for magert, eller om ECU'en godt kan justere fuel/air med den nye åbne potte. Og hvis du ikke er en haj til det med tændrør osv, så kan langt de fleste værksteder lave en gasmåling af dit svin, på deres rullefelter :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #22 Dato: Januar 05, 2009, 07:02:57 pm »

Der var nu en HoleShot potte til stede på bulderdagen :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.