Forfatter Emne: Ja det var så det for i år.  (Læst 1056 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Ja det var så det for i år.
« Dato: November 09, 2008, 02:41:26 pm »
Som overskriften siger så er maskinen nu gået i vinterhi i havehuset (isoleret og 12 grader  :D dog elvarme  :? ) og venter på at blive splittet ad.

Af planer for denne vinter kan nævnes:
Forgaffel tunes med nye Hyperpro fjedre, olieskift og sortlakering af gaffelben.
Udskiftning af alle bremseslanger med stålarmerede i gul  :lol:
Hyperpro fjeder på original bagdæmper eller en GSXR 600/750 bagdæmper  :? er lidt i tvivl hvad jeg vælger.
Indkøb lakering og montage af "Sneskraber, Plov" kært barn har mange navne.
Montage af min pling bing carbon forskærm som jeg så fint købte af Sajmon. Endnu en gang tak for en god handel  :thumbsup:
Nye clip on som er 25mm. højere (ebay har sagerne og jeg er jo en aldrende sag på 42  :wink: ).
Wavy bremseskive i bag.
Fjerne nummerpladelys som bliver udskiftet med unbracho bolte med lysdioder i som også holder nr. pladen som derved kommer lidt højere op.
Nye bremseklodser i for med mere bid  :twisted:

Ja det var vist hovedparten af de ting som maskinen kan se frem til og jeg skal nyde næste sæson.

Andre der har nogle spændende værkstedsplaner denne vinter  :?:
Gul SV 650S K5

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ja det var så det for i år.
« Svar #1 Dato: November 09, 2008, 03:12:54 pm »
God arbejdslyst! Hold os endeligt opdateret med fremdriften i projektet og husk at smide nolge billeder op hen ad vejen!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Ja det var så det for i år.
« Svar #2 Dato: November 09, 2008, 05:00:38 pm »
Gaffelbenene: Skal de være matsorte, eller blanke? Maler du broerne også??
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Re: Ja det var så det for i år.
« Svar #3 Dato: November 09, 2008, 05:15:03 pm »
Jeg vil gå efter "silkemat" hvis vi kan kalde stellet den farve. Min er jo en K5 med det sorte stel så ja den farve.
Jeg maler også den nederste bro da den er sølvmetallic mens den øverste ikke behøver da den er sort elokseret (stavet rigtigt ?).
Gul SV 650S K5