kan så kun sige... at det er det man får ud af at have så skide travlt
vi kørte hjem i tør vejr... efter en super griner oplevelse...
min makker der var med der oppe scorede, en om fredagen og en anden om lørdagen.
hende han så var sammen med lørdag, blev så kærlig, at hun ville komme en tur til fyn, senere samme aften.
Kanon !!! tænkte vi da der... så er vi fri for at have vores oppakning på cyklerne hjem...
den aftale blev lavet med hende at hun skulle tage vores skrammel med til fyn, samme aften, hvor efter hun begiver sig ned for at hente hendes bil, der går 10 15 20 min hvor der ikke sker noget, der kommer squ ikke nogen i nogen bil....
hhhuuuummmmmm
hvor efter jeg siger til min kammerat...
hvis hun har brændt os af, så har du et problem, min ven.
for hvordan vil du have 3 mands oppakning på din R1er ???????
han svare som jeg havde regnet med.. jeg ringer squ lige til hande og spørg hvor huin bliver af..
og han ringede og ringede og ringede, men der var ikke nogen dertog, telefonen.....
langt om længe kommer hun så trillen i en gammel spand, køre ind hvor vi har ligget i weekenden..
straks stikker min kammerat hele hovedet, ind igennem førevindue og næsten brøler hende ind i hovedet....
....HVORFOR FANDEN TAGER DU IKKE DIN TELEFON NÅR MAN RINGER TIL DIG....
ja han havde squ ikke haft ringet til hende og sådan køret den lidt frem og tilbage, hvor efter han hev telefonen frem, fandt det nummer han havde ringert til frem...
og stikker telefonen op i hovedet på hende.... ER DET HER MÅSKE IKKE DIT NUMMER... svar. NEJ DET ER DET SQU IKKE OG JEG HEDDER SQU IKKE HEIDI.....
jeg har da sjældent grinet så meget ja jeg måtta da ned og bide i græsset...
og jo det er er fra det virkelige liv
så på et eller andet plan var det jo en kanon fest