Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
tak for alle jeres tilbud jeg sætter virkelig pris på det. Men der er valgt 3 andre cykler. En ny zx10 en helt ny r1 og en fireblad *SS* jeg skal nok ligge et billede op til jer her inde når jef får et. Tusinde tak for hjælpen. Og jeg spørger nok igen en anden gang så jeg håber i er lige så klar hvis der dugger op igen.
Citat fra: karienknojern efter Juni 12, 2008, 07:21:44 pm tak for alle jeres tilbud jeg sætter virkelig pris på det. Men der er valgt 3 andre cykler. En ny zx10 en helt ny r1 og en fireblad *SS* jeg skal nok ligge et billede op til jer her inde når jef får et. Tusinde tak for hjælpen. Og jeg spørger nok igen en anden gang så jeg håber i er lige så klar hvis der dugger op igen. pffff. række 4'ere
Citat fra: Capone efter Juni 12, 2008, 09:10:45 pmCitat fra: karienknojern efter Juni 12, 2008, 07:21:44 pm tak for alle jeres tilbud jeg sætter virkelig pris på det. Men der er valgt 3 andre cykler. En ny zx10 en helt ny r1 og en fireblad *SS* jeg skal nok ligge et billede op til jer her inde når jef får et. Tusinde tak for hjælpen. Og jeg spørger nok igen en anden gang så jeg håber i er lige så klar hvis der dugger op igen. pffff. række 4'ere Ja jeg ved det... men lyden kommer jo ikkemed på billedet så der kan de række4'er godt bruges
Kommer da lidt an på om det er et 08 fejeblad med forlygter der ligner en retarderet fætter til en 07'er.