Forfatter Emne: hmmm meget skummelt, nogen er ude på noget  (Læst 4085 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
Re: hmmm meget skummelt, nogen er ude på noget
« Svar #15 Dato: August 27, 2008, 08:51:06 pm »
Sådan en model Rover kører der ikke mange af, og da slet ikke hvis det er en turbo (200i).
Den er nu rimelig hurtig sådan en turbofætter. Min gamle Renault måtte op i femte for at komme forbi dunken.
Så den kan nok følge en mc i trafikken, uden man opdager det.
Jeg kan ikke forestille mig den er stjålet - selv de mest tvivlsomme typer vælger noget mere almindeligt at skumle rundt i.
Den må være til at finde i kvarteret, og så er det bare ud af kiosken med den største af de solbrændte og pande ham en på tuden  :club:
(brug fullfacen hvis han er meget stor !).

Alternativt kunne du måske tyverisikre modellen bedre ?
Alarmer har typerne ikke megen respekt for.
Noget med masser af strøm i, en stor hund, eller overbevisende tæsk virker klart bedre.

Ordensmagten er selvfølgelig osse en mulighed, hvis de lige har tid dén dag...
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #16 Dato: August 27, 2008, 09:02:06 pm »
det værste er at jeg slet ikke har set at de fulgte efter mig

så dvs at de må have lagt sig på lur et eller andet sted og ventet til jeg var kørt forbi og derefter fulgt efter mig

fucking usselt

men tak til skurken for at have lagt en tråd inde på mcg

fedt nok men der er så også et par dumme kommentarer jeg har fået derinde

gider ikke engang og bruge min tid på at svare dem

Any time mate!

Ja... MCG... Tsk tsk tsk...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

El Bola

• Gæst
« Svar #17 Dato: September 04, 2008, 08:16:54 pm »
nå nu har jeg spurgt en del mennesker om de kender noget til sådan en bil evt med en udlænding som ejer og det er ikke kun tilfældige folk jeg spørger seføli, det er folk jeg kender og arbejder med, men ingen kender noget til den...

og jeg har spurgt folk fra vestegnen, herlev, gladsaxe osv. og vi snakker om en bil som er lidt sjælden, jeg har nemlig været lidt oppe på dupperne og bare set rundt omkring mens jeg var ude og køre og jeg har ikke spottet en eneste rover af den model og årgang.

men de kan jo være fra ethvert sted her i københavn eller andet.
. :( :( :( :( :( 
« Senest Redigeret: September 10, 2008, 09:43:44 pm af El Bola »

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: September 04, 2008, 09:18:05 pm »
Kan kun anbefale en gps-tracker! Fik monteret i mandags og den er dælme smart. Man kan lave en hegn-funktion, så hvis cyklen bliver flyttet bare 2 meter, går alarmen til centralen. Husk dog lige at afbryde, inden du tager en tur selv ;) Den koster 3000,- og 1500,- om året, men for pokker man sover trygt!
TrippleTrack har stor succes med disse, og har utallige eksempler på gods der er fundet blot to timer senere.  :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator