Forfatter Emne: Mit vinterprojekt....  (Læst 5024 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mit vinterprojekt....
« Svar #15 Dato: April 06, 2009, 08:59:16 pm »
Citér
Jeg havde et sæt af den der Laser potte på mit svin. Jeg kom til at ridse mærket og pillede det af. det var bare limet fast og limen var nem at fjerne. Det ville næsten klæde cyklen hvis du pillede det af og polerede potten 

Først så vil jeg lige kondolere med tabet, jeg håber du hurtigt kommer over sorgen og finder en ny kærlighed.....  :blink: Dernæst så er det skam ikke nogen dårlig idé at fjerne klistermærket, har også et siddende på hver side af stellet som jeg har overvejet at fjerne..... Mon ikke de allesammen ryger snarest.... :thumbsup:

Well - det var ganske nemt men krævede lidt lampeolie for at få alle limresterne af potten. Polerede efter med Autosol og så spillede det MAX! Det er bare at komme igang imens det alligevel er overskyet henover påsken...

Der har været elimineringsrunde ift. den nye kærlighed og en beslutning er truffet. Vi får se i midten af næste uge om det hele falder på plads inden Bulderdagen.
« Senest Redigeret: April 07, 2009, 09:27:07 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #16 Dato: April 07, 2009, 12:19:47 am »
Så kom babyen på nettet.  :thumbsup: :whatever:

Det er sgu dejligt at se den ser lige så godt ud på billeder som i virkeligheden.  :blink:

Tillykke med den endnu en gang min ven.  :afro:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #17 Dato: April 07, 2009, 08:21:44 pm »
 :respekt: den er ganske simpelt flot :respekt:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #18 Dato: April 07, 2009, 09:23:30 pm »
Nice... havde håbet at nå at se den "live" før billederne  :mrgreen:  ... men mon ikke jeg ser den på anderstorp.. pas nu på lekanødderne.. de kan lave ridser over det hele  :D

Batman

• Roadracer
« Svar #19 Dato: April 08, 2009, 08:32:53 pm »
Nice... havde håbet at nå at se den "live" før billederne  :mrgreen:  ... men mon ikke jeg ser den på anderstorp.. pas nu på lekanødderne.. de kan lave ridser over det hele  :D

Jamen chancen var der da såsandelig, men du VILLE jo hellere feste end køre i fredags.....  :club: Ja Anderstorp der er hun med, pudset og klar til at køre lidt race.... det bliver super fedt at komme afsted.....  :D Lekanødderne dem har jeg Jannik med til at samle op, han plejer at stjæle det hele med hjem, godt gemt rundt omkring i kåben.....  :lmao: :lmao:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #20 Dato: April 11, 2009, 10:58:42 pm »
Lekanødderne dem har jeg Jannik med til at samle op, han plejer at stjæle det hele med hjem, godt gemt rundt omkring i kåben.....  :lmao: :lmao:
Hov hov hov jeg afleverede de fleste deroppe inden vi kørte.  :hand: :lmao:
« Senest Redigeret: April 11, 2009, 11:16:51 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing