Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
CitérJeg havde et sæt af den der Laser potte på mit svin. Jeg kom til at ridse mærket og pillede det af. det var bare limet fast og limen var nem at fjerne. Det ville næsten klæde cyklen hvis du pillede det af og polerede potten Først så vil jeg lige kondolere med tabet, jeg håber du hurtigt kommer over sorgen og finder en ny kærlighed..... Dernæst så er det skam ikke nogen dårlig idé at fjerne klistermærket, har også et siddende på hver side af stellet som jeg har overvejet at fjerne..... Mon ikke de allesammen ryger snarest....
Jeg havde et sæt af den der Laser potte på mit svin. Jeg kom til at ridse mærket og pillede det af. det var bare limet fast og limen var nem at fjerne. Det ville næsten klæde cyklen hvis du pillede det af og polerede potten
Nice... havde håbet at nå at se den "live" før billederne ... men mon ikke jeg ser den på anderstorp.. pas nu på lekanødderne.. de kan lave ridser over det hele
Lekanødderne dem har jeg Jannik med til at samle op, han plejer at stjæle det hele med hjem, godt gemt rundt omkring i kåben.....