Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: pingo efter August 19, 2008, 10:36:58 pmCitat fra: Smølfen efter August 19, 2008, 08:57:32 pmDen ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen Hvordan skete dog det? Du har jo alt det bløde ind mod cyklen?Afslutningen på hjelmskallen er bestemt ikke blød, hvis man kører over de mindste bump hopper hjelmen og hjelmskallen banker imod plastikken. Det er muligt der findes hjelme med en konstruktion der er bedre egnet til transport på den måde, men en Shoei Raid er problematisk.
Citat fra: Smølfen efter August 19, 2008, 08:57:32 pmDen ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen Hvordan skete dog det? Du har jo alt det bløde ind mod cyklen?
Den ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen