For et stykke tid siden blev jeg blitzen på Jagtvej, hvor jeg helt sikkert kørte til et klip (…og måske også mere end det
) men det har jeg ikke hørt noget for, så der regner jeg med at jeg er sluppet.
Og i dag ”kom jeg til” at overhale indenom, igen på Jagtvej. Det var så desværre en civil betjent, der kørte bagved, så der fik jeg en ”kammeratlig” samtale og truet med klip… men slap heldigvis med en advarsel og en sur mine
Måske man burde lære af det, men jeg var sent på den til et møde og tumpen foran ville ikke trække ind (sædvanlige undskyldning, jeg ved det) og man må vist egentlig ikke køre hurtigere end hastighedsbegrænsningerne, selvom man er sent på den!
Kan I andre finde ud af at køre 50 km/t på de dobbeltsporede veje i Kbh? Det er måske bare mig, der synes det er helt krop umuligt!
Generelt trækker folk næsten aldrig ind, når de kører inde i byen, så jeg må indrømme, at det er forholdvist tit, at jeg overhaler i indersporet (og det er der nu også mange biler der gør, det tager bare længere tid!).
Selvfølgelig risikere man et klip, men jeg synes ikke det har været syndelig farligt de gange jeg har gjort det.
Hvordan har I andre det med det?