Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Big G efter Juli 04, 2008, 05:48:08 pmTil Kjøvenhavnersnujerne:Kunne i ikke lave en runde en fredag ved 19.00 tiden, en go rute, en billig flæskekutter, og lidt indholdsløst snak. Så hopper jeg på SVinet efter job. Burde kunne være på langelinie el. lign. ved 18.30 tiden.mvh Big G (Skanderborg)er hjemme fra Mallorca d. 5. aug., så den 8. ville være fint hvis vejret er ok.Der er så faktisk ikke EN eneste ting af ovenstående indlæg, som jeg fatter en hvede af.Langelinie? Klokken 18.30 wtf???Det er idag den 5. så du er hjemme snart.Den 8. er ikke en fredag?X-plain pliz.
Til Kjøvenhavnersnujerne:Kunne i ikke lave en runde en fredag ved 19.00 tiden, en go rute, en billig flæskekutter, og lidt indholdsløst snak. Så hopper jeg på SVinet efter job. Burde kunne være på langelinie el. lign. ved 18.30 tiden.mvh Big G (Skanderborg)er hjemme fra Mallorca d. 5. aug., så den 8. ville være fint hvis vejret er ok.
Citat fra: Sajmon efter Juli 05, 2008, 10:30:01 amCitat fra: Big G efter Juli 04, 2008, 05:48:08 pmTil Kjøvenhavnersnujerne:Kunne i ikke lave en runde en fredag ved 19.00 tiden, en go rute, en billig flæskekutter, og lidt indholdsløst snak. Så hopper jeg på SVinet efter job. Burde kunne være på langelinie el. lign. ved 18.30 tiden.mvh Big G (Skanderborg)er hjemme fra Mallorca d. 5. aug., så den 8. ville være fint hvis vejret er ok.Der er så faktisk ikke EN eneste ting af ovenstående indlæg, som jeg fatter en hvede af.Langelinie? Klokken 18.30 wtf???Det er idag den 5. så du er hjemme snart.Den 8. er ikke en fredag?X-plain pliz. Læs igen 5. aug (forkortelse for august)Så den 8. der refereres til er også i august.....det burde være en fredag......Så ville jeg hoppe på cyklen og kigge over......med andre ord, arranger et pirat togt den 8. august, så vil jeg med....Jaja.....den burde nok ha haft sin egen tråd for at mindske forvirringen
Jeg nåede ikke med idag - det var faktisk lidt irriterende... Men så må man sgu lære at styre sin gratis indtagelse af eksorbitante mængder alkoholiske drikke.