Så har jeg vist fået styr på det hele… Snakkede med min kontaktperson i Xpedit, og de står selvfølgelig for sagen.. det ville de ikke løbe fra sagde de.. Ekstrem god service og jeg følte mig rolig og slap ligesom tankerne om prisen … Jeg spurgte om jeg måtte sende den til Alex MC hvilket de ikke var helt afvisende over for… ( de havde hørt om ham, og det var POSITIVT ) men han ville lige snakke med sin chef… Som så siger at de gerne vil have den over til dem da de jo ikke har samme udgift med arbejdstimerpris… Forstår jeg også godt… Vi snakker så lidt med transport og de vil gerne hente den når de alligevel er herover.. Men hvornår det så bliver er jo uvist… Så jeg har meldt mig ind i Falck i dag… Og ringer så i næste uge og ber dem kører den over til Xpedit… Så laver de den mens jeg ligger og daser i Spanien i næste uge,… og når jeg kommer hjem, må jeg tage den lange vej med toget igen og hente den…
Lidt træls at skulle bruge hjernekræfter på dette irriterede problem.. Men det skal jo ordnes hvis jeg vil ud og kører i det dejlige vejr som jeg slæber med hjem fra Gran Canarie ( Puerto Rico )
Nå, opdatering vil følge når de har kigget på den….