Efter roden rundt på nettet (div. steder) Mht valg af maskine, kom jeg endelig til det rette sted.........
SVRider.dk........ Og dem der benytter siden, super råd og ingen højrøvede svar, det kunne andre forums godt lære af, nævner ikke navne...... Så......
Har haft SV1000èren siden fredags (lev. prob, men det fik jeg så en lås, og garage ud af
)
Kørt ca 500 Km. og har IKKE fortrudt et sek............
ALLE de bekymringer om nu maskinen var for stor, er gjort godt til skamme, kører S`følgelig stadig med stor respekt for maskinen, og mine lidt rustne Mcèrfaringer.......................Men lærer lidt mere hver dag.......
Hvis der er nogle Nordjyder (Ikke et krav...
) der kunne ha lyst til, at køre med en "Nybegynder" af og til, så smid endelig en besked.
Lige et sidste ? Har øjne for nogle ting fra Polo i DE, de har også en rygbeskytter, med de rette godkendelser. ?? Går så på om det er for dumt, at købe en ting som en rygbeskytter over internettet, har skrevet til dem og de anbefaler en L. Jeg er ca 186 cm høj, og cirkus 50-52 cm skulder/lænd.
Nå men en STOR tak til alle som har bidraget til mine indlæg, og temmelig sikkert nogle ret dumme ?? ind imellem
SES Der ude
Mvh
KIMs