Forfatter Emne: En lille pøl olie?  (Læst 6082 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Re: En lille pøl olie?
« Svar #15 Dato: Juni 11, 2008, 08:24:03 am »
Jeg har skiftet fjedre til Hyperpro og jeg kan fortælle dig at forskellen er så stor at du føler at din MC
er en helt anden. Det er klart den bedste indvistering jeg har gjort på min kilo SV´er.
Jeg brugte meget tid på at justere de originale fjedre og det blev aldrig helt godt, der er alt for meget
uro i maskinen.
Jeg kan varmt anbefale af skifte dine fjedre til Hyperpro.  :thumbsup:

Hvor kan man evt. læse om test af Hyperpro ?
Nu kører jeg K7N, og er egentlig rimeligt tilfreds med den standard, men den bliver pænt levende ved ca. 200, hvis jeg ikke stadig holder på med acc.
Kan jeg komme ud over dét problem blot ved at skifte til Hyperpro ?
Ikke fordi det er specielt spændende ved den fart på en N, men vi skal jo osse holde klubbens "kåbedyr" lidt i ørerne - de skal ikke altid komme først hjem ...

Jeg havde samme problem med min i starten men det er løst nu. Skift olien i forgaffelen til castrol fuldsyntetisk 10w og stram fjederen to-tre ringe foran. Så spiller det  :wink:
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Damage

  • Gæst
Re: En lille pøl olie?
« Svar #16 Dato: Juni 11, 2008, 08:30:23 am »
Jeg har skiftet fjedre til Hyperpro og jeg kan fortælle dig at forskellen er så stor at du føler at din MC
er en helt anden. Det er klart den bedste indvistering jeg har gjort på min kilo SV´er.
Jeg brugte meget tid på at justere de originale fjedre og det blev aldrig helt godt, der er alt for meget
uro i maskinen.
Jeg kan varmt anbefale af skifte dine fjedre til Hyperpro.  :thumbsup:

Hvor kan man evt. læse om test af Hyperpro ?
Nu kører jeg K7N, og er egentlig rimeligt tilfreds med den standard, men den bliver pænt levende ved ca. 200, hvis jeg ikke stadig holder på med acc.
Kan jeg komme ud over dét problem blot ved at skifte til Hyperpro ?
Ikke fordi det er specielt spændende ved den fart på en N, men vi skal jo osse holde klubbens "kåbedyr" lidt i ørerne - de skal ikke altid komme først hjem ...

Jeg ville også gerne have set nogle test inden jeg invisterede i Hyperpro fjedre men jeg kunne ikke finde nogle, så
jeg tog chancen. Men jeg kan kun sige at uroen på min SV´er er helt væk efter jeg skiftede fjedre.
« Senest Redigeret: Juni 11, 2008, 08:33:28 am af René T »