Forfatter Emne: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.  (Læst 2924 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

varmer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Dato: Juni 05, 2008, 07:02:23 pm »
Ja selvfølgelig skulle det ske. Efter en super fed dag opdager jeg da jeg kommer hjem at jeg har et søm i bagdækket!!!!   :cry: :club:

Det ligner ikke noget der er kommet idag, og luften fiser heller ikke ud af dækket, men jeg har prøvet at lirke det lidt ud hvorefter det så fiser ud. SÅ punkteret det er det!!

Nogen forslag til hvad man kan gøre og er det evt. noget man kan gøre selv? eller skal jeg ned på et værksted ? Jeg tør ikke rigtig køre videre på det.

Jeg bor i København NV og har købt den hos enghave.

Skod afslutning på en nice dag.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #1 Dato: Juni 05, 2008, 07:31:43 pm »
Desværre er der kun en rigtig løsning, og det er at købe nyt dæk og få det skiftet  :undecided: bare spørg skurken...

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2008, 08:45:24 pm »
kan ligges slange i men det er ikke den bedste løsning, har kørt 1 sæson med slange i helt nyt dæk.
hvis man elsker at køre rigtigt stærkt er den løsning ikke den rigtige. så er det nyt på
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2008, 09:10:47 pm »
Er det for farligt at få sat en prop i  :?:
Gul SV 650S K5

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #4 Dato: Juni 05, 2008, 09:21:41 pm »
da jeg var flad på fordækket så måtte jeg og til enghave og få skidtet dæk.. det er vist ingen ordenligt vej uden om..
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #5 Dato: Juni 05, 2008, 09:55:02 pm »
Jeg har været ude for det samme... 2 gange  :(

Hvis du gerne vil have den over til Enghave - så kør ned i krydset mellem Jagtvej og Ågade og køb sådan noget Road Pilot lappe-halløj. Det er noget skum som er på en aerosol-dåse med en slange som du bare kobler til din ventil. Det puster dækket op og lapper det midlertidigt.

Jeg kørte til Fredensbog fra KBH N på sådan noget for at få skiftet dæk hos Alex MC sidst jeg havde et søm i mit gummi...

Dåsen kommer i 2 størrelser. Jeg købte den store og vil tro at den lille er rigeligt efter jeg hos Alex MC så hvor meget skum der var inde i dækket... Det sejlede nærmest!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #6 Dato: Juni 06, 2008, 07:05:51 pm »
Jeg har været ude for det samme... 2 gange  :(

Hvis du gerne vil have den over til Enghave - så kør ned i krydset mellem Jagtvej og Ågade og køb sådan noget Road Pilot lappe-halløj. Det er noget skum som er på en aerosol-dåse med en slange som du bare kobler til din ventil. Det puster dækket op og lapper det midlertidigt.

Jeg kørte til Fredensbog fra KBH N på sådan noget for at få skiftet dæk hos Alex MC sidst jeg havde et søm i mit gummi...

Dåsen kommer i 2 størrelser. Jeg købte den store og vil tro at den lille er rigeligt efter jeg hos Alex MC så hvor meget skum der var inde i dækket... Det sejlede nærmest!
rensede du selv fælgen? jeg har ladet mig fortælle at det er noget arve pis at have med at gøre
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #7 Dato: Juni 07, 2008, 02:16:13 pm »
Jeg har været ude for det samme... 2 gange  :(

Hvis du gerne vil have den over til Enghave - så kør ned i krydset mellem Jagtvej og Ågade og køb sådan noget Road Pilot lappe-halløj. Det er noget skum som er på en aerosol-dåse med en slange som du bare kobler til din ventil. Det puster dækket op og lapper det midlertidigt.

Jeg kørte til Fredensbog fra KBH N på sådan noget for at få skiftet dæk hos Alex MC sidst jeg havde et søm i mit gummi...

Dåsen kommer i 2 størrelser. Jeg købte den store og vil tro at den lille er rigeligt efter jeg hos Alex MC så hvor meget skum der var inde i dækket... Det sejlede nærmest!
rensede du selv fælgen? jeg har ladet mig fortælle at det er noget arve pis at have med at gøre

Det var faktisk ikke så tosset. Det var ikke størknet inde i fælgen og havde en sådan lidt barberskumsagtig gele-konsistens. Det var lige til at tørre af. Det kan have noget at gøre med at jeg tog den store dåse til 17+" bildæk... Der var RIGELIGT!!! D'oh!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #8 Dato: Juni 07, 2008, 08:54:01 pm »
Jeg kørte videre med et søm i dækket, ca 4000 km indtil dækket var slidt ned og sømmet med  :D

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Ja selvfølgelig skulle det ske - Murphys lov.
« Svar #9 Dato: Juni 07, 2008, 10:54:10 pm »
Dækpilot er en lappeløsning ( :mrgreen:...) - lidt ligesom fiskesennep i en utæt køler  :innocent:
Du kan få banket en prop i dækket, eller du kan købe et nyt.
Det må dit temperament afgøre - egentlig er proppen ok, men flere føler sig usikre med sådan en fætter i dækket !
Mekanikeren bliver du rigtig gode venner med, hvis du har fyldt dækpilot i, og du "glemmer" at fortælle ham det, inden du skal have skiftet dæk  :club:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...