Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det det bånd/tape som man kan isolere røret med. Som f.eks mange bruger i motorrummet på biler?
Tror ikke det er nødvendigt på SVen? Jeg har ihvertfald ikke noget inden i min. Hvis du kører med anden fuld udstødninging skal jeg selvfølgeligt ikke kunne udtale mig om det.
Er bange for at lakken vil boble op ved en hård tur... ville jo ikke være så fedt
Citat fra: Niemann efter Maj 28, 2008, 04:48:18 pmEr bange for at lakken vil boble op ved en hård tur... ville jo ikke være så fedt Det problem havde jeg nu ikke med min Poly26 kåbe. Det var dog med originaludstødning, men den er nu heller ikke ligefrem til at røre uden at få forbrændinger.
Jeg tænkte ellers på Power Warp...
Citat fra: Rasmus S efter Maj 29, 2008, 03:59:21 pmJeg tænkte ellers på Power Warp...Kan også bruges, men 218,- for 5 m Når man kan nøjes med en strimmel alu-tape (kræver selvfølgelig at man har det liggende)