http://www.speedshopkolding.dk/I Kolding ligger der 2 motorcykelværksteder. 1 der har været der i nogle år - Kolding Mini Motor (og her er de rigtig flinke og venlige). og Speed Shop der er eget af en kvinde, der vist selv har kørt speedway tidligere.
Denne anmeldelse handler om SPEED SHOP. Jeg har brugt værkstedet til service af min tidligere maskine - Yamaha XJ600 - og har flere bekendte der har brugt / bruger værkstedet. For en af mine bekendte lavede de et givi-rack, da det ikke kan købes i fri vægt - uden særlig beregning.
Jeg aftalte en tid for aflevering og afhentning af cyklen - alt blev overholdt. Jeg aftalte hvad der skulle gøres - alt blev overholdt.
Priserne er MEGET rimelige.
Da jeg så hentede min maskine og kørte hjem på den blev jeg virkelig overrasket. Den knastkæde som to andre værksteder ikke kunne få til at holde kæft, ja, den havde de fikset - uden beregning.
De små tynde pis-plastik skruer som holdte kåbeglasset, dem havde de skiftet med små torx skruer - uden beregning.
Maskinen havde gået næsten 90 T.km da den var til sidste service, men lød som ny (næsten) da den kørte derfra.
Jeg er ikke i tvivl om hvor min nye Suzuki skal serviceres....