Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
[Men jeg er ved at overbevise Heidi om, at det bedste for alle parter ville være en 600-750ccm racer for at skåne SV'eren.Og hun er faktisk overbevist, så skal jeg bare finde nogle $$$.Så er jeg ved at overbevise mig selv om at det kunne være sjovt (hvis jeg får en racer) at køre nogle flere banedage næste år. Evt. alle KJ dagene som der blev snakket om på Pannonia
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54626400 Du kender årgangen
Du kender årgangen
Citat fra: Jannik efter Maj 06, 2008, 10:54:10 pmCitat fra: scar efter Maj 06, 2008, 10:36:42 pmargh det kræver jo at jeg også stiller op sammen med de der "dødskører" der står af hele tiden. for du skal fandeme ikke køre fra mig Præcis!!! Du må bare komme i omdrejninger. kan assistere, med at det er håndtaget til "højre" du skal dreje på SCAR ..
Citat fra: scar efter Maj 06, 2008, 10:36:42 pmargh det kræver jo at jeg også stiller op sammen med de der "dødskører" der står af hele tiden. for du skal fandeme ikke køre fra mig Præcis!!! Du må bare komme i omdrejninger.
argh det kræver jo at jeg også stiller op sammen med de der "dødskører" der står af hele tiden. for du skal fandeme ikke køre fra mig
i er da så sjove man skal jo lige lære det men jeg kom da ned på 2.25.157 som er 7hundrededele hurtigere end jannik