Forfatter Emne: HK og NM  (Læst 4716 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: HK og NM
« Svar #15 Dato: Maj 15, 2008, 08:55:04 pm »
Var selv blevet lovet ca. 100hk ved at bore hul i skærmen... Men det gav kun 95 :afro:

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: HK og NM
« Svar #16 Dato: Maj 15, 2008, 10:33:30 pm »
Der er stadig ingen, som har vist en rulning med filter/potter før/efter PC hos mr. dyno !
Jeg har set han kan lappe en smule på momentkurven, men alle folk har samtidigt fået stoppet piper X og/eller O2 eliminator på.

Motoren er beregnet til 91 oktan, og der kan hentes noget ved at mappe den til ex. 97 oktan.
Men det kræver man kan "snakke" fortænding med styreboksen, og det er der, mig bekendt, ikke rigtigt nogen der kan ?
Kun mapning af FIsystemet (PCIII eller Rapidbox) praktiseres på SV´erene.

Vi mangler en lille gul ven, som kender een der kender een, som kan optimere tændingen samtidigt med FIsystemet.
Og nej, et tændingsmodul til PCIII duer ikke - vi skal helt ind i styreboksen uden tidsforsinkelse.
Desværre kører SV´en ikke med bankesensor - det havde ellers været noget nemmere så !
Men den har et meget sofistikeret styresystem, og det er dumt at sætte nogle sensorer ud af kraft, som PCIII gør.
Føleren til barometerstand bliver ex. sat ud af spil med PCIII !

Venter lige lidt endnu på et seriøst interface til en 32 bit rytmeboks på en K7 (og en lille gul ven...)  :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Re: HK og NM
« Svar #17 Dato: Maj 16, 2008, 08:15:23 am »
Der er stadig ingen, som har vist en rulning med filter/potter før/efter PC hos mr. dyno !
Jeg har set han kan lappe en smule på momentkurven, men alle folk har samtidigt fået stoppet piper X og/eller O2 eliminator på.

Motoren er beregnet til 91 oktan, og der kan hentes noget ved at mappe den til ex. 97 oktan.
Men det kræver man kan "snakke" fortænding med styreboksen, og det er der, mig bekendt, ikke rigtigt nogen der kan ?
Kun mapning af FIsystemet (PCIII eller Rapidbox) praktiseres på SV´erene.

Vi mangler en lille gul ven, som kender een der kender een, som kan optimere tændingen samtidigt med FIsystemet.
Og nej, et tændingsmodul til PCIII duer ikke - vi skal helt ind i styreboksen uden tidsforsinkelse.
Desværre kører SV´en ikke med bankesensor - det havde ellers været noget nemmere så !
Men den har et meget sofistikeret styresystem, og det er dumt at sætte nogle sensorer ud af kraft, som PCIII gør.
Føleren til barometerstand bliver ex. sat ud af spil med PCIII !

Venter lige lidt endnu på et seriøst interface til en 32 bit rytmeboks på en K7 (og en lille gul ven...)  :innocent:

Jeg håber du giver navnet videre når du finder ham/hende.  :respekt:  for et kanon godt indlæg
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: HK og NM
« Svar #18 Dato: Maj 19, 2008, 07:57:11 pm »

Det kan man jo ikke bruge til noget, når man står og praler nede på cafeen :)

Man kan jo altid lyve :mrgreen: Eller købe en Hayabusa :shock:

Altså min SV1000S er dyno'et til 108.8 208.8HK! Men så er den også hakket.


 :shock: :shock: :shock: :shock: :respekt: der!!!!!
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: HK og NM
« Svar #19 Dato: Maj 19, 2008, 08:23:08 pm »


jeg har lige fået rullet min med åbent KN filter 110,71 Hk på baghjulet
og 94,53 NM, det er rigtig flot sagde Mr .Dyno fra DOT-E
har stadig mine DB killer i mine udstødninger..

fik 114hk og 98nm max....... med åbne potter

Mvh Henrik
fik 114hk og 98nm max....... med åbne potter... fik samme udmelding af ove :thumbsup:

og her blev jeg så sandt svin........................ :afro:

nu med yamaha fz1 2008