Forfatter Emne: Dækskift??  (Læst 1756 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sandberg

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
Dækskift??
« Dato: Juli 28, 2006, 08:36:59 pm »
 :D :D :D Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...
GSXR-750 K7

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Dækskift??
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2006, 10:29:47 pm »
:D :D :D Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...
KJ Motorcykler har en aftale med et sted i Viborg.  Se adressen på KJ's hjemmeside.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Askanius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 66
    • http://www.anlaeg-vest.dk
Re: Dækskift??
« Svar #2 Dato: Juli 31, 2006, 09:45:31 am »
:D :D :D Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...

Har lige fået skiftet hos struer dæk center kender inu ikke prisen. det eneste de forlangte var at jeg selv tog hjulende af cyklen, da de var bange for at skramme den.

Risskov

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Re: Dækskift??
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2008, 10:32:45 am »
:D :D :D Nu har jeg fået mine nye Pilot power dæk. Men de skal jo også sættes på, jeg har forhørt mig lidt omkring og enten vil de helst ikke gøre det eller skal de have en mindre formue for det (500-.) Er der nogen her fra som kender et sted i rimlig afstand fra Holstebro hvor de vil montere dæk, som man selv kommer med...

Har lige fået skiftet hos struer dæk center kender inu ikke prisen. det eneste de forlangte var at jeg selv tog hjulende af cyklen, da de var bange for at skramme den.

Kan du huske hvad du skulle betale hos Struer dæk?

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Dækskift??
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2008, 10:49:21 pm »
Normalt giver man en hund pr. dæk, hvis man selv kommer med hjulene under armene.

Her i det Nørrejydske bytter vi bare tjenester - uden oms !
Min dækmand skylder en påsætning af 2 dæk + det løse for en smule LANkabling på hans hjemlige matrikel  :innocent:

Og det var AAB ...;)
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...