Forfatter Emne: SV1000Sk3/Sk4  (Læst 3286 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

hcms79

• Gæst
SV1000Sk3/Sk4
« Dato: Juni 18, 2005, 09:12:25 pm »
Jeg skal til at købe min første motorcykel, og bruger pt. al min tid på at se billeder og læse artikler.
Jeg er blevet hooked på en SV1000, men er ikke sikker på hvilken model.
Jeg vil gerne vide om der udover de fysiske dimensions forskelle på 1000Sk3 og Sk4, er væsentlige tekniske forskelle.  Det virker ikke lige sådan...  
Er der nogen der har kørt begge, og kan sige om de forskelle i højde osv. har gjort den bedre/værre at køre på, bl.a mht. kørestilling. (jeg er selv 1.95 høj.)
Håber på lidt hjælp, for nu skal der altså snart handles :P

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: SV1000Sk3/Sk4
« Svar #1 Dato: Juni 19, 2005, 11:20:29 am »
Citat fra: hcms79
Jeg skal til at købe min første motorcykel, og bruger pt. al min tid på at se billeder og læse artikler.
Jeg er blevet hooked på en SV1000, men er ikke sikker på hvilken model.
Jeg vil gerne vide om der udover de fysiske dimensions forskelle på 1000Sk3 og Sk4, er væsentlige tekniske forskelle.  Det virker ikke lige sådan...  
Er der nogen der har kørt begge, og kan sige om de forskelle i højde osv. har gjort den bedre/værre at køre på, bl.a mht. kørestilling. (jeg er selv 1.95 høj.)
Håber på lidt hjælp, for nu skal der altså snart handles :P

ARH...! Bollox... læste det som forskel mlm. S og N modellen... :oops:  glem mit tidl. svar...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Andreas

• Plastikrocker
SV1000Sk3/Sk4
« Svar #2 Dato: Juni 19, 2005, 11:24:28 am »
Jeg har selv en sk4, som er ca 1 cm lavere end sk3 modellen, dette er ikke et problem for mig... jeg er ca 189.

Meeen jeg har jo også en lækker NAKED med lavere fodhvilere samt højere styr  :D

Er nok bare lidt misundlig på dem med S'er   :wink:
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...