Forfatter Emne: Oplagt udstødning - 'spacers'  (Læst 2658 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Niemann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
Oplagt udstødning - 'spacers'
« Dato: Maj 05, 2008, 09:18:08 am »
Har lige fået lagt mit udstødning lidt op... Ser lækkert ud synes jeg.

Har vist læst et par gange herinde, at nogle har været tvivl om hvordan man fik plads til den bagerste fodstøtte. Så ville bare illustrere min løsning, nemlig afstandsbøsninger som andre vist også har gjordt det.

Drejede bare et par alubøsninger ned så det passede med diameter og højdre, og bøjede et beslag til potten...

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #1 Dato: Maj 11, 2008, 05:39:29 pm »
Hvor lange er de Spacers, og hvor stor er hullet til skruerne? Ø8mm eller Ø10mm...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Niemann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #2 Dato: Maj 13, 2008, 07:25:25 pm »
Hvor lange er de Spacers, og hvor stor er hullet til skruerne? Ø8mm eller Ø10mm...

Ved ikke helt hvor høje de er - det afhang også af hvordan jeg vinklede potten... den ene er også lidt kortere pga. beslaget! Kan ikk lig huske hvor stort hullet er, men Ø8 er ikke et dårligt bud.

Kan godt måle dem hvis du vil have det??

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #3 Dato: Maj 13, 2008, 07:49:06 pm »
Nej du behøver ikke at måle det. Det var bare hvis du lige kunne huske målene. Jeg nemlig selv igang, når jeg engang for svinet tilbage... Er lidt træt af standard positionen. Den skal herop og sidde:

Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #4 Dato: Maj 13, 2008, 08:29:58 pm »
Nej du behøver ikke at måle det. Det var bare hvis du lige kunne huske målene. Jeg nemlig selv igang, når jeg engang for svinet tilbage... Er lidt træt af standard positionen. Den skal herop og sidde:


Det er da ellers et fint letvægts beslag du har der :mrgreen: :respekt:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #5 Dato: Maj 14, 2008, 09:29:04 am »
Nej du behøver ikke at måle det. Det var bare hvis du lige kunne huske målene. Jeg nemlig selv igang, når jeg engang for svinet tilbage... Er lidt træt af standard positionen. Den skal herop og sidde:


Det er da ellers et fint letvægts beslag du har der :mrgreen: :respekt:

Hygge
:mrgreen:
Syns faktisk også standard positionen er en anelse for lav, en anelse vinkling opad, så ville den følge røven bedre.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

hokeren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Oplagt udstødning - 'spacers'
« Svar #6 Dato: Juni 04, 2008, 01:58:10 pm »
Det var sku en smart løsning!

Og resultatet er også cool... fedt arbejde  :afro: