SVRider.dk Forum
Forumliv => Træf / ture => Emne startet af: Bageren efter Maj 09, 2011, 03:01:17 pm
-
Hvem er friske?
For info, se http://mctirsdag.dk (http://mctirsdag.dk)
-
Jep, der skal Swinges i morgen
:orkester:
-
skal lige ud og kigge på anden mc efter job ... regner med at nå buddinge bagefter
-
jeg er måske på , afhængig af vind/vejr, trænings aftale.. og alle mulige andre lamme undskyldninger :D
-
jeg er måske på , afhængig af vind/vejr, trænings aftale.. og alle mulige andre lamme undskyldninger :D
Vind og vejr bliver perfekt.
Træning....jamen det jo det vi skal.
yderligere lamninger til ingen verdens nytte.
Vi ses i morgen
:mrgreen:
-
Jeg skal spille squash kl 19 - så jeg kan sq nok ikke nå det :-(
-
Jeg skal spille squash kl 19 - så jeg kan sq nok ikke nå det :-(
Jeg springer også fra. Skal spille høvdingebold kl 1830 :lmao:
-
Ku' også godt overveje muligheden!
Er der muligvis en parallel SV-rider tur, måske med udgangspunkt samme sted?
Syn's ikke altid hovedet er med på de generelle ture...
/der Frank
-
Jeg skal spille squash kl 19 - så jeg kan sq nok ikke nå det :-(
Hov, det var min undskyldning sidst, din skurk! :D
Er der muligvis en parallel SV-rider tur, måske med udgangspunkt samme sted?
Tror godt jeg kunne være frisk på en tur.
Syn's ikke altid hovedet er med på de generelle ture...
Er det ikke oftest svrider folk der står for dem? :-/
-
Jeg er der på den gule ca. 18:15. :)
-
God tur røvhuller :-D tænker på jer når jeg sætter tænderne i grillkødet.... :)
-
var det bageren der fløj idag..... :thumbsdown: surt show
-
var det bageren der fløj idag..... :thumbsdown: surt show
Jep .. :(
.
Håber du er hurtigt på højkant Hr. Bager.. og at der ikke er sket dig noget slemt
-
var det bageren der fløj idag..... :thumbsdown: surt show
Jep .. :(
.
Håber du er hurtigt på højkant Hr. Bager.. og at der ikke er sket dig noget slemt
x2
God bedring, Bager
-
var det bageren der fløj idag..... :thumbsdown: surt show
Jep .. :(
.
Håber du er hurtigt på højkant Hr. Bager.. og at der ikke er sket dig noget slemt
Han blev hentet med blå blink, og kørte forbi mig i Gørløse til aften, så helt fri er han ikke gået. :undecided:
For nogle år siden var det altid når jeg var med at folk kørte af, nu er det når jeg ikke er med... Hold så op med det folkens. :club:
-
her er bagerens rute... der er altså et pænt drop ned på marken..
Lidt må han have slået sig.
er spændt på at høre om han er ok.. det lød nogelunde som om at han ikke var kommet alvorligt tilskade.. men aner som sagt INTET.. kun hvad jeg hørte i krogene
-
Statistikken holder jo med at der sker noget på tirsdagsture....!!!!! :-/ police bla bla ..... Håber at du er ok Bager :-/
-
her er bagerens rute... der er altså et pænt drop ned på marken..
Lidt må han have slået sig.
er spændt på at høre om han er ok.. det lød nogelunde som om at han ikke var kommet alvorligt tilskade.. men aner som sagt INTET.. kun hvad jeg hørte i krogene
Der ligge altid sten og grus i det sving, men holder man sig til hjulsporet fra bilerne, så er det en fed svingkombination. :evil:
-
Det sving har kostet mange hoveder..... :rant:
Kunne folk dog bare lære at kigge langt nok frem.... :club:
-
Sikke noget skidt - nu er han (og SVinet) ellers lige kommet sig over sidste år hvor han da vist blev påkørt og brækkede kravebenet eller hvad faen det nu var...
God bedring!
-
god bedring håber du kommer hurtigt på benene igen vh bo
-
Af ren og skær nysgerrighed, hvad skete der på den tur?
Hvorfor sker der så "mange" uheld på de fællesture!?.. :?
-
Hvorfor sker der så "mange" uheld på de fællesture!?.. :?
Fordi at folk kører over evne og føler sig presset af dem der kører foran/hurtigere.
-
hmm glemte han at dreje ?
-
heldigvis ramte han ikke træerne...... men en flyvetur det måtte have været.... han lå nogle meter fra cykel. ... med arm afled :undecided: så ud til han havde været nede lige efter cykel og så blevet kastet videre
-
Hvorfor sker der så "mange" uheld på de fællesture!?.. :?
Det der ofte sker på McTirsdag turene er at der ikke bliver aftalt "spilleregler" men at alle der har lyst når flokken kører kan køre med.
Derfor vil det være blandet med erfaring og hastighed, og hvis "alle" kun tænker på at han/hun selv skal følge med, gør det at hullet til den bagved hurtigt bliver stort i forhold til hvis alle sørger for at den bagved er med.
Det gør så at den der kører lidt langsommere end dem foran må køre over evne for at følge med, og prøve at lukke det hul foran som hele tiden bliver større.
Det udvikler en hvis man ikke kører af, hvilket det tit ender med for dem med mindre erfaring. :? :? :?
-
Hej
hvis vejret er ok dukker jeg
op på tirsdag
jeg er ny er inde på svrider
hilsen René
-
hej jannik
jeg var ude og køre med BMV klubben her sidste søndag
og de køre efter en model der hedder svensker metoden
det var første gang jeg har prøvet det
det er kanon efter min mening da man ikke taber nogen under kørsel
-
hej jannik
jeg var ude og køre med BMV klubben her sidste søndag
og de køre efter en model der hedder svensker metoden
det var første gang jeg har prøvet det
det er kanon efter min mening da man ikke taber nogen under kørsel
Eftersom du næppe tænker på den svenske metodes anvendelse til bestemmelse af dampdiffusivitetens afhængighed af den relative fugtighed, vil jeg mene at en uddybelse af hvad Bimmer-folket betænker som værende den svenske metode, vil være ønskelig for klarheden i ovenstående indlæg
:mrgreen:
-
Hvis det er svenskt så må det være godt (og lidt kedeligt) :lmao:
-
Tilbage til den generalle snak om gruppe kørsel:
og lad mig straks sige at det her indlæg ikke har nogen som helst henvisning til hændelsen på denne tur, men er ment som en kommentar til de øvrige indlæg her i tråden:
For mig gælder en eneste gylden regel.
Den regel har jeg alle dage kørt efter når det drejer sig om gruppe ture.
Det er mit og kun mit ansvar at jeg kommer hel hjem.
Det er ikke tempoet sat i gruppen.
Det kan aldrig blive de andres skyld. Det er min egen hvis det går galt for mig i en soloulykke.
Jeg kører således at jeg selv mener jeg kan og evner, og hvis jeg sakker bagud, så ved jeg at der ventes længere fremme.
Det virker og det virker også på tirsdagsturene fra Buddinge.
Skulle jeg endelig blive tabt og køre i den gale retning, så hul i det.
Jeg når det nok, og næste tirsdag er der jo atter en tur.
Det er sjældent at nogen bliver væk, men skulle det ske så er det nok ikke perfekt, men det er ved gud bedre end hvis man prøver at køre over evne.
Ville ovenstående fjerne hvert et solouheld ved tirsdagsturene ?
NEJ.
Men måske ville der være et fald i uheld og ikke mindst stoppe snakken om at det er gruppen som bestemmer tempoet for den enkelte.
I min verden er det i hvert fald vås at give gruppen skyld for at jeg kører hurtigere end jeg har lyst til.
Det er min hånd på gashåndtaget. Det er min hjerne som giver besked til hånden om hvor hårdt der skal vrides.
Ingen andre bestemmer over min højre hånd.
Heller ikke min snart hustru
:D
-
Tilbage til den generalle snak om gruppe kørsel:
og lad mig straks sige at det her indlæg ikke har nogen som helst henvisning til hændelsen på denne tur, men er ment som en kommentar til de øvrige indlæg her i tråden:
For mig gælder en eneste gylden regel.
Den regel har jeg alle dage kørt efter når det drejer sig om gruppe ture.
Det er mit og kun mit ansvar at jeg kommer hel hjem.
Det er ikke tempoet sat i gruppen.
Det kan aldrig blive de andres skyld. Det er min egen hvis det går galt for mig i en soloulykke.
Jeg kører således at jeg selv mener jeg kan og evner, og hvis jeg sakker bagud, så ved jeg at der ventes længere fremme.
Det virker og det virker også på tirsdagsturene fra Buddinge.
Skulle jeg endelig blive tabt og køre i den gale retning, så hul i det.
Jeg når det nok, og næste tirsdag er der jo atter en tur.
Det er sjældent at nogen bliver væk, men skulle det ske så er det nok ikke perfekt, men det er ved gud bedre end hvis man prøver at køre over evne.
Ville ovenstående fjerne hvert et solouheld ved tirsdagsturene ?
NEJ.
Men måske ville der være et fald i uheld og ikke mindst stoppe snakken om at det er gruppen som bestemmer tempoet for den enkelte.
I min verden er det i hvert fald vås at give gruppen skyld for at jeg kører hurtigere end jeg har lyst til.
Det er min hånd på gashåndtaget. Det er min hjerne som giver besked til hånden om hvor hårdt der skal vrides.
Ingen andre bestemmer over min højre hånd.
Heller ikke min snart hustru
:D
:thumbsup: Lige præcis.. Altid ansvar for ens egne handlinger :respekt:
-
tirsdags turene bliver altid kørt efter devisen, at der ventes på de sidste når man kører ind på en ny strækning vej (dvs ved frakørsel i lyskryds, sideveje, rundkørsler etc.) og det får folk at vide.. så det er bare at køre sit eget tempo, for man bliver ikke væk og der bliver ventet på alle. :) - dvs har man tabt gruppen af syne, så kør ind til du ser en flok tosser på MC'ere holde og vente på eks. en sidevej etc.
Og Res SVèr, kom du bare med på tirsdag, hvis ikke det er skodvejr.. du har jo en Ny model SV.. dem er statistikken pt noget bedre på end oldschool modellerne :) og det er jo dejligt at komme ud i sommerlandet, på nogle af de gode veje
-
Hvad er svensker modellen?
Hvis det er langsomste mand forrest, så kan du glemme det. Hvis det er som Luske siger - at der bliver ventet så snart det ikke er 100% indlysende hvad retning man skal i, så er det fint. Så får alle noget ud af turen.
-
Hvad er svensker modellen?
Det er vist det man kalder et hand-job på moderne nydansk. Men hvorfor bokserdrengene foretrækker at røre ved hinanden er fortsat uopklaret.
-
Bla-bla-bla.......
Det er min hånd på gashåndtaget. Det er min hjerne som giver besked til hånden om hvor hårdt der skal vrides.
Ingen andre bestemmer over min højre hånd.
Heller ikke min snart hustru
:D
Det er Janniks skyld, osse når han ikke er tilstede - skam sig. Jeg må vist snart tage den lille grisling med på tur så tempoet kan komme lidt ned :mrgreen: (ironi anvendt)
God bedring til bageren :thumbsup: Lortegrus - hvis det var det :thumbsdown:
-
Hvad er svensker modellen?
Det er vist det man kalder et hand-job på moderne nydansk. Men hvorfor bokserdrengene foretrækker at røre ved hinanden er fortsat uopklaret.
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
-
JA JA JA JA :whatever: :whatever: vi enter på alle..... pånær os 3 der ikke nåede over for lyskryds fra udkørsel i buddinge..... :club:
-
JA JA JA JA :whatever: :whatever: vi enter på alle..... pånær os 3 der ikke nåede over for lyskryds fra udkørsel i buddinge..... :club:
Første 3 lyskryds ventes der ikke. Spørg selv Jannik
:innocent:
-
JA JA JA JA :whatever: :whatever: vi enter på alle..... pånær os 3 der ikke nåede over for lyskryds fra udkørsel i buddinge..... :club:
Første 3 lyskryds ventes der ikke. Spørg selv Jannik
:innocent:
Det ved jeg intet om, for jeg kunne ikke se dem. :hand: :lmao:
-
Altså jeg kørte jo som den forreste på den tid der - Jeg må sige der var ret mange så jeg forsøgte virkelig at holde tropperne samlet, men det er begrænset hvor langt jeg kan se bagud.. så er det jo de andres ansvar at kaste nogle håndtegn om at vente...
Og jeg har egentlig ikke så meget at sige til uheldet end god bedring...
-
...kom ikke og sig at eftermonteret Xenon er noget lort!
Da jeg kørte med på turene på min SV'er lå jeg ALTID bagerst - og så kunne frontmanden se at "nå, nu er ham den langsomme med Xenon der blænder med" :)
-
...kom ikke og sig at eftermonteret Xenon er noget lort!
Da jeg kørte med på turene på min SV'er lå jeg ALTID bagerst - og så kunne frontmanden se at "nå, nu er ham den langsomme med Xenon der blænder med" :)
Ja men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. :whipped: :mrgreen:
-
Ja men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. :whipped: :mrgreen:
Forklarer din topmave og mit vaskebræt :) - dog har vi ikke kørt sammen i 1½ år, så undrer mig over at du ikke har tabt dig :D :D :D :whipped: :mrgreen:
-
Ja men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. :whipped: :mrgreen:
Forklarer din topmave og mit vaskebræt :) - dog har vi ikke kørt sammen i 1½ år, så undrer mig over at du ikke har tabt dig :D :D :D :whipped: :mrgreen:
:lmao: :lmao: :lmao: Det er nok bare en gammel vane. :blink:
-
Er der nogen der har hørt fra Bageren? - er han OK?
-
Ja men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. :whipped: :mrgreen:
Forklarer din topmave og mit vaskebræt :) - dog har vi ikke kørt sammen i 1½ år, så undrer mig over at du ikke har tabt dig :D :D :D :whipped: :mrgreen:
:lmao: :lmao: :lmao: Det er nok bare en gammel vane. :blink:
Nu har vi jo allesammen et veltrænet vaskebræt - nogle af os har bare gemt det under et sundt lag mavefedt!
Og jeg behøver ikke Xenon - hvis jeg skal være sikker på bilisterne skal kunne se mig, kører jeg bare i shorts - den hvide effekt er stærkere end et fyrtårn! 8)
Når det er sagt; håber Bageren er ok!
/der Frank
-
Jeg er ok. Skriver når jeg har nemmere ved at bruge computer.
-
Jeg er ok. Skriver når jeg har nemmere ved at bruge computer.
Er du på toppen igen? :-)