SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: pumper efter Juli 11, 2008, 08:26:44 am
-
Erfaringer om det er bedst at give cyklen et o2 sensor eliminator kit, eller bare skille o2 sensor stikket ad + fjerne ben 23 i ecu'en i forbindelse med montering af pc3???? :?
-
Erfaringer om det er bedst at give cyklen et o2 sensor eliminator kit, eller bare skille o2 sensor stikket ad + fjerne ben 23 i ecu'en i forbindelse med montering af pc3???? :?
Jeg mener at jeg gav bare 129kr for kittet - det er MEGET nemt at sætte på og meget nemt at føre tilbage til original stand... Sååå...
-
Er der forskel i ydelse/resultat fra det ene til det andet?
-
Er der forskel i ydelse/resultat fra det ene til det andet?
Mig bekendt - intet!
Den eneste forskel er monteringen - hvor nemt det er. O2 Eliminatoren er bare en lille modstand som snyder ECU'en til at tro at lambda-sonden er monteret og melder "alt ok"... That's it! Det har intet med preformance at gøre.
Hvis man derimod ikke gør noget ved lambda-sonden så kan man risikere at den mod-arbejder en PC som tilfører mere benzin - og så er man ligevidt.
-
Fed forretning at tage 129 kr for en modstand! :thumbsup:
-
Fed forretning at tage 129 kr for en modstand! :thumbsup:
Ikke bare en modstand... OGSÅ et multistik, 1g loddetin og noget krympeplast...
Loddetin er næsten lige så dyrt som guld :wink: :lol:
-
Haha my bad! Vidste ikke det var så stort et projekt :lol:
-
Fed forretning at tage 129 kr for en modstand! :thumbsup:
Glimrende eksempel på hvor lidt man får for pengene i mc-verdenen.
-
Tak for alle svarrene 8)
-
Er der nogen der ved hvor stor modstanden skal være????